About ME !

this is me!!!
simple person..
happy go lucky ..
love anime n korean+japanese drama
caring n honest...
loyalty to frenz...

Tuesday, November 27, 2012

26 OCTOBER 2012

assalamualaikum kawan-kawan. Ada apa dengan date ni saya pon tak sure. Hahahaha. Ni la my besday date lol. Selain itu ni date kita umat Islam menyambut Hari Raya Aidiladha. Hahaha besday aku selalu ja ada celebration day. dulu deepavali sekarang Aidiladha. Haha.. Alhamdulillah tahun ni besday mak buatkan jamuan hari jadi di Rumah Saya. Hahaha. Banyak juga family yang datang. Kali ni my mom give permission untuk jemput kawan datang rumah. Aku apa lagi kata YEAHHHHH!!! ~dalam hati~  Depan- depan senyum sengih la. hahaha

Aku siap wat event kat fb lagi. Hahaha. niat kan sempena permulaan nak masuk 20-an. (~ALAMAK!!~)
haha. ramai la jugak aku invite untuk kawan-kawan yang datang cuma 2 orang ja. My buddies Anuja (fly dari New Zealand) and my school mate => Irene. Tapi aku seronok sangat dengan kehadiran mereka berdua.Sejak sekian lama tidak berjumpa kan.

Nak bagi credits dekat ==> OBEK HASNAH sebab buatkan the best puding kat saya khasfor besday party. Credits to my mom n my dad too ofcourse lol. Haha. so tak nak cerita panjang layan picture ja la ye.


Make A wish lol.

everybody smile =)

puteri.me.dad.syarina. granpa

my sis n Obek hasnah

my sis n cousin, asu

cousin n me

my buddies, irene and anuja

gelagat depa nieh? haha

Papa Jenny(fly from ITALY) say something eh?
Tahun nieh dapat hadiah banyak la jugak. haha. Ada banyak lagi picture tapi kat FB.
haha . SO i like to wish thanks for those who came and bring me present and so on...
Haha. itu saja buat setakat nieh jumpa lagi .

Insyaallah.
Assalamualaikum.
peace no war ! XD

No comments:

Post a Comment